سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دروغ نگفتم و دروغ نشنودم ، و گمراه نشدم و کسى را گمراه ننمودم . [نهج البلاغه]
کشکول صادق

*** با وفا ترین همسر...از شیوانا عارف بزرگ پرسیدند وفادارترین مردی که دیدی که بود؟ او گفت:" جوانی که هنوز ازدواج نکرده بود و هنوز نمی دانست همسرش کیست و چه شکل و قیافه ای خواهد داشت اما با این وجود هرگاه با دختری جوان برخورد می کرد شرم و حیا پیشه می کرد و خود را کنار می کشید. او وفادار ترین مردی بود که در تمام عمرم دیده بودم!"

 

*** حضرت رسول (ص) : هیچ چیز نزد خدا ، گرامی تر از دعا نیست . لیس شیء اکرم علی الله تعالی من الدعاء . سنن ترمذی ، کتاب الدعوات ، ح 3292

 

*** ثبت نام رئیس ستاد رایحه خوش خدمت در دوره دکتری

 

*** یکی از بزرگان حکایت کند / اگر یک نفر نیمه شب چت کند / و با فرد بیگانه صحبت کند / و کم کم به چت کردن عادت کند / و یک ساعتش را سه ساعت کند / و هر شب به فردی محبت کند /به افراد قبلی خیانت کند /و با بی خیالی جنایت کند / نه حدّ و حدودی رعایت کند / و اچ آی وی ِ خویش مثبت کند /و این قصه را پر حرارت کند /برای رفیقش روایت کند /چنانکه رفیقش حسادت کند / و او هم رود نیمه شب چت کند ---------- یعنی واقعا نشستی تا آخرشو خوندی؟

 

*** پر بیننده ترین سایت در سال 85: مشترک گرامی دسترسی به این سایت امکان پذیر نمی باشد.



صادق عطار ::: دوشنبه 86/6/26::: ساعت 5:27 عصر


لیست کل یادداشت های این وبلاگ

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 4

بازدید دیروز: 26 کل بازدید :177137

>> درباره خودم <<
کشکول صادق
صادق عطار
من صادق هستم 26ساله.این نوشته هایی که در وبلاگ می بینید پیامهای ارسالی و دریافتی یاهو مسنجر من هست که به نظر خودم جالب هستن.حیفم اومد با پاک شدن یاهو مسنجرم این پیامها هم پاک بشن. امیدوارم مورد استفاده دوستان هم قرار بگیرن.
>> پیوندهای روزانه <<


>>آرشیو شده ها<<

>>لوگوی وبلاگ من<<
کشکول صادق

>>لینک دوستان<<

>>لوگوی دوستان<<














































>>موسیقی وبلاگ<<

>>اشتراک در خبرنامه<<
 

>>طراح قالب<<