سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و فرمود : ] اگر بدین شمشیرم بر بینى مرد با ایمان زنم که مرا دشمن گیرد ، نگیرد ، و اگر همه جهان را بر منافق ریزم تا مرا دوست دارد ، نپذیرد ، و این از آن است که قضا جارى گشت و بر زبان پیامبر امّى گذشت که فرمود : اى على مؤمن تو را دشمن نگیرد و منافق دوستى تو نپذیرد . [نهج البلاغه]
کشکول صادق

*** عید صیام آمد و ماه صیام رفت لطف تمام آمد و فیض تمام رفت شد عید فطر و لطف خدا باز تازه شد گرد غم گناه ز جان عوام رفت

 

*** الإمامُ علیٌّ علیه السلام : ما الُمجاهِدُ الشَّهیدُ فی سَبیلِ اللَّهِ بِأعظَمَ أجراً مِمَّن قَدَرَ فعَفَّ . امام على علیه السلام : کسى که در راه خدا جهاد کند و به شهادت رسد، اجرش بیشتر از آن کسى نیست که بتواند گناه کند ولى عفّت ورزد .

 

*** نظرسنجی: احمدی نژاد ناموفق اما شانس اول انتخابات

طبق نتایج یک نظرسنجی که توسط "مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران"، ایسپا، انجام شده، 52 درصد از شرکت کنندگان در نظرسنجی، عملکرد دولت محمود احمدی نژاد را ناموفق ارزیابی کرده اند. ابراهیم حاجیانی، رئیس مرکز افکارسنجی دانشجویان که موسسه ای وابسته به جهاد دانشگاهی ایران است، روز سه شنبه 17 مهر (9 اکتبر) نتایج این نظرسنجی سراسری را در اختیار نمایندگانی از احزاب سیاسی فعال در داخل ایران قرار داد.

صادق عطار ::: جمعه 86/7/20::: ساعت 8:0 عصر


لیست کل یادداشت های این وبلاگ

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 15

بازدید دیروز: 13 کل بازدید :177372

>> درباره خودم <<
کشکول صادق
صادق عطار
من صادق هستم 26ساله.این نوشته هایی که در وبلاگ می بینید پیامهای ارسالی و دریافتی یاهو مسنجر من هست که به نظر خودم جالب هستن.حیفم اومد با پاک شدن یاهو مسنجرم این پیامها هم پاک بشن. امیدوارم مورد استفاده دوستان هم قرار بگیرن.
>> پیوندهای روزانه <<


>>آرشیو شده ها<<

>>لوگوی وبلاگ من<<
کشکول صادق

>>لینک دوستان<<

>>لوگوی دوستان<<














































>>موسیقی وبلاگ<<

>>اشتراک در خبرنامه<<
 

>>طراح قالب<<