سفارش تبلیغ
صبا ویژن
غریب، کسی است که دوستی ندارد . [امام علی علیه السلام ـ در وصیّت خویش به امام حسن علیه السلام ـ]
کشکول صادق

*** ما غرق گناهیم، ولی پاک سرشتیم /حسرت زده ی یک وجب از خاک بهشتیم/ شــــــکرانه ی زایل شدن ِ حالت اغما / از خوردن آن میــوه ی ممنوعه گذشتیم/ هر چند که ابلیس بسی وسوسه ها کرد/ امّا چو پــــری، بنده ی خنّــــاس نگشتیم/ غفلت بکُشد یونُس جان، در دل ماهی /چون غمزه ی هستی به دل مزرعه کِشتیم/ افسوس که این مـــاه مبـــارک به سر آمد /در دفتـــــــر اعمــــــال، ثــــوابی ننوشتیم

 

*** دزد آنچه برده باز نیاورده هیچ‌ گاه

      هرگز به اهرمن مده ایمان خویش وام

 

*** رسول الله محمد(صل الله علیه و اله): ادبوا اولادکم علی حبی و حب اهل بیتی و القران . فرزندانتان را بر محور محبت من و محبت اهل بیتم و قران تربیت کنید! احقاق الحق ص 18

 

*** امام صادق ( علیه السلام) فرمودند: دوست ندارم جوانی از شما را ببینم ، مگر انکه روز او به یکی از دو حالت اغاز گردد ؛ یا عالم باشد و یا متعلم (دانشجو ) اگر نه عالم باشد و نه متعلم ، در انجام وظیفه کوتاهی کرده و کوتاهی در انجام وظیفه تضییع جوانی است و تضییع جوانی ، گناه است و سوگند به خدای محمد ( صلی الله علیه و اله ) جایگاه گناهکار در اتش خواهد بود .( داستانهای بحار الانوار، ج 2 ص 109)

 

cheshmato bebando mano tasavor kon.......tabrik migam shoma mah ro royat kardid,eide fetr mobarak

 

*** صهیونیسته یه گونی سیمان انداخته بود رو دوشش و می برد بهش می گن چرا با فرقون نمی بری؟ می گه اخرین باری که با فرقون بردم چرخاش بدجوری گردنمو اذیت کرد!.



صادق عطار ::: جمعه 86/7/20::: ساعت 8:0 عصر


لیست کل یادداشت های این وبلاگ

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 10

بازدید دیروز: 13 کل بازدید :177367

>> درباره خودم <<
کشکول صادق
صادق عطار
من صادق هستم 26ساله.این نوشته هایی که در وبلاگ می بینید پیامهای ارسالی و دریافتی یاهو مسنجر من هست که به نظر خودم جالب هستن.حیفم اومد با پاک شدن یاهو مسنجرم این پیامها هم پاک بشن. امیدوارم مورد استفاده دوستان هم قرار بگیرن.
>> پیوندهای روزانه <<


>>آرشیو شده ها<<

>>لوگوی وبلاگ من<<
کشکول صادق

>>لینک دوستان<<

>>لوگوی دوستان<<














































>>موسیقی وبلاگ<<

>>اشتراک در خبرنامه<<
 

>>طراح قالب<<