سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شکیبایى به اندازه مصیبت فرود آید ، و آن که به هنگام مصیبت دست بر رانهایش زند ثوابش به دست نیاید . [نهج البلاغه]
کشکول صادق

*** حسرت همیشگی حرفهای ما هنوز ناتمام ... تا نگاه می‌کنی :وقت رفتن است باز هم همان حکایت همیشگی ! پیش از آن که با خبر شوی ! لحظه عزیمت تو ناگزیز می‌شود آی ... ای دریغ و حسرت همیشگی ! ناگهان چقدرزود دیر می‌شود !.مرحوم قیصر امین پور

 

*** پیامبر صلی الله علیه و آله در وصیت خود به ابوذر غفاری می فرمایند: ... ای ابوذر! بدترین مردم روز قیامت نزد خداوند متعال دانشمندی است که از علم خویش بهره ای نبرده است. هر کس دانشی را تحصیل کند تنها برای آنکه توجه مردم را به خود جلب نماید، بوی بهشت به مشام او نخواهد رسید، و اگر دانشی را بیاموزد تا دیگران را بوسیله آن فریب دهد، او نیز از بوی بهشت محروم است.

 

*** آنچه که کهنه اش بهتر است. دوست است. آنچه که کمش زیاد است . دشمن است. آنچه که برای مرد ننگ است . غصه است. آنچه که بیش از مرگ آدمی را می کشد. نومیدی است. آنچه که هر چقدر دراز باشد کوتاه است. عمر است

 

*** زندگی برای زیستن است نه برای مردن نه برای بودن و راهی است برای رفتن.... زندگی دریایی از آشوبهاست* تلخ و شیرین راهی است برای انتخاب..... زندگی خواستن است *فراموشی است *راهی است برای یادگاری.... زندگی لحظه های مکرر است*لحظه های غریب*لحظه های آشنا..... زندگی تجربه است *تجربه های خوب *تجربه های زشت راهی است برای هجرت.... زندگی گذشتن است از بدیها *از نامردیها راهی است برای مردن.



صادق عطار ::: سه شنبه 86/8/15::: ساعت 11:14 صبح


لیست کل یادداشت های این وبلاگ

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 9

بازدید دیروز: 19 کل بازدید :177304

>> درباره خودم <<
کشکول صادق
صادق عطار
من صادق هستم 26ساله.این نوشته هایی که در وبلاگ می بینید پیامهای ارسالی و دریافتی یاهو مسنجر من هست که به نظر خودم جالب هستن.حیفم اومد با پاک شدن یاهو مسنجرم این پیامها هم پاک بشن. امیدوارم مورد استفاده دوستان هم قرار بگیرن.
>> پیوندهای روزانه <<


>>آرشیو شده ها<<

>>لوگوی وبلاگ من<<
کشکول صادق

>>لینک دوستان<<

>>لوگوی دوستان<<














































>>موسیقی وبلاگ<<

>>اشتراک در خبرنامه<<
 

>>طراح قالب<<