سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بر دانشمند است که چون می آموزد، سرزنش مکند و چون به وی آموخته می شود سرمپیچد . [امام علی علیه السلام]
کشکول صادق

*** آنچه که کهنه اش بهتر است. دوست است. آنچه که کمش زیاد است . دشمن است. آنچه که برای مرد ننگ است . غصه است. آنچه که بیش از مرگ آدمی را می کشد. نومیدی است. آنچه که هر چقدر دراز باشد کوتاه است. عمر است

 

*** گوشه ای از خطابه حضرت علی(ع)>>اساس دین ، شناخت خداوند است و کمال شناخت او ، تصدیق به وجود اوست و کمال تصدیق به وجود او ، یکتا و یگانه دانستن اوست و کمال اعتقاد به یکتایى و یگانگى او ، پرستش اوست . دور از هر شایبه و آمیزه‏اى و ، پرستش او زمانى از هر شایبه و آمیزه‏اى پاک باشد که از ذات او ، نفى هر صفت شود زیرا هر صفتى گواه بر این است که غیر از موصوف خود است و هر موصوفى ، گواه بر این است که غیر از صفت خود است .

 

*** هرکس میخواست اورا پیدا کند می رفت ته خاکریز.جبهه که آمد گفتند بچه است امدادگرشود هرکس می افتاد دادمیزدند "امدادگر"امدادگر" اگر خودش هم نمی توانست دیگرانی که اطرافش بودند داد می زدند "امدادگر!امدادگر"خمپاره منفجر شد ،او افتاد دیگران نمی دانستند چه کسی را صدا بزنند. خودش ولی گفت ،یازهرا،،یازهرا

 

*** خداوندا...ای معبود من...نمی دانم چرا، ولی گاهی هوس می کنم فقط و فقط خدای من باشی تا با خیال راحت در حضورت زانو بزنم و رنج همه این سالها را روی شانه های صبور تو گریه کنم و تو تنها یک لبخند بزنی، یعنی همه را بخشیده ای.

 

*** هوسبازان وقتی زیبایی را می بینند،دوستشان دارند. ولی عاشقان وقتی کسی را دوست داشته باشند،زیبا می بینن

 

*** راموش نکن:قطاری که از ریل خارج شده ممکن است آزاد باشد اما راه به جایی نخواهد برد



صادق عطار ::: سه شنبه 86/8/15::: ساعت 11:14 صبح


لیست کل یادداشت های این وبلاگ

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 5

بازدید دیروز: 19 کل بازدید :177300

>> درباره خودم <<
کشکول صادق
صادق عطار
من صادق هستم 26ساله.این نوشته هایی که در وبلاگ می بینید پیامهای ارسالی و دریافتی یاهو مسنجر من هست که به نظر خودم جالب هستن.حیفم اومد با پاک شدن یاهو مسنجرم این پیامها هم پاک بشن. امیدوارم مورد استفاده دوستان هم قرار بگیرن.
>> پیوندهای روزانه <<


>>آرشیو شده ها<<

>>لوگوی وبلاگ من<<
کشکول صادق

>>لینک دوستان<<

>>لوگوی دوستان<<














































>>موسیقی وبلاگ<<

>>اشتراک در خبرنامه<<
 

>>طراح قالب<<